Betrouwbaar maatwerk, full service, duidelijke communicatie en vooral: snelle en heldere outpayments. Dit is de wijze waarop TelServ haar tevreden klanten wereldwijd bedient. TelServ: opgericht in 2000, geconnecteerd in meer dan 140 landen.
Geen teleurstellingen
Let op: geen verbogen kosten achteraf. Geen extra toeslagen die later pas zichtbaar worden. Heldere bedrijfsvoering. Geen teleurstellingen door ondoorzichtig beleid zoals dat nog veelvuldig voorkomt in de telco-branche.
Maatwerk
TelServ levert maatwerk op basis van het klantprofiel. Daarvoor beschikt TelServ in de meeste landen over directe interconnecties met een locale operator of incumbent. Vaak biedt TelServ ook nog per land interconnecties met meerdere operators. Hierdoor zijn er vergaande oplossingen mogelijk en kan TelServ haar servicepakket naadloos toespitsen op de wensen van de klant.
Reguleringen per land
TelServ heeft een ruime ervaring opgebouwd op het gebied van de uiteenlopende reguleringen per land. De telco kan de klant daardoor precies aangeven wat wel of niet mogelijk is met betrekking tot dit verraderlijke web aan wetten en reguleringen. Dit voorkomt voor de klant teleurstellingen en wijst de weg naar maximaal succes.
Gratis beschikbaar
Deze verzamelde schat aan informatie over wetten en reguleringen stelt TelServ gratis ter beschikking voor de klanten. Daarmee kunnen bijvoorbeeld resellers ook hun klanten weer optimaal bedienen.
Nieuwsvoorziening
Via diverse kanalen houdt TelServ haar klanten regelmatig op de hoogte van de essentiële ontwikkelingen in de markt. Bijvoorbeeld over: veranderingen van reguleringen, VAT-aanpassingen, nieuwe tarieven, beurzen. Platformen: FaceBook, LinkedIn, Xing, Twitter en de eigen TelServ-site (News).
Helpdesk 24/7
Belangrijk: TelServ beschikt over een 24/7 helpdesk!
Geïnteresseerd?
TelServ levert in 99 procent van de aanvragen binnen 24 uur een offerte.