MSO is een landelijke Field Service organisatie met een keuze mogelijkheid
voor 24x7 dienstverlening voor installatie, onderhoud en reparatie van uw ICT omgeving.
Door onze samenwerking met strategische partners zijn wij als service regisseurs in staat u te ondersteunen met al uw ICT vraagstukken van uw complete server omgeving tot en met de werkplek van al uw medewerkers.
Naast de losse service verlening zoals installatie, reparatie, support en onderhoudscontracten, biedt MSO met partners diverse oplossingen zoals:
MSO werkplek,
Service regisseur.
Bij hardwarematige verstoringen komen alle belangrijke bedrijfsprocessen stil te liggen en bent u niet standaard verzekerd van snelle en deskundige hulp op locatie.
Garantieafspraken op basis van response verzekeren u niet van een gegarandeerde reparatie en zeker niet op een door u bepaald moment. Onverwacht komt u voor een onzekere periode te staan waarbij kosten op arbeid, productie en andere zaken niet te overzien zijn en vaak ook niet vergoed worden.
MSO heeft voor u de oplossing!
Met de MSO hardware onderhoud contracten bent u altijd verzekerd tegen dit onverwachte onheil. Binnen onze SLA afspraken helpen wij u uit de brand en zorgen ervoor dat uw defect binnen de kortste keren is gerepareerd.
Het MSO All-in contract omvat volledige service op locatie en dekt kosten voor arbeid, materialen, voorrijden, vervangende apparatuur, transport en verzending. Voordeel van een All-in contract is, dat MSO u een response- en reparatietijd garandeert. Op basis van een storingsmelding aan onze Front-Office zal een technicus binnen de afgesproken responsetijd op locatie aanwezig zijn en de storing zo spoedig mogelijk verhelpen.
Voordelen van een All-in contract zijn onder andere de korte aanrijdtijden, variabele looptijden van contracten en logistieke specialisatie voor het afleveren van kritieke onderdelen. MSO is onafhankelijk en gespecialiseerd in reparatie en onderhoud van hardware.